Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3705
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мілясевич, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-30T08:18:58Z | - |
dc.date.available | 2023-05-30T08:18:58Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Мілясевич О. І. Використання комп’ютерних технологій на уроках математики в початковій школі як засобу формування математичної компетентності молодших школярів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. І. Мілясевич ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2022. - 99 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3705 | - |
dc.description.abstract | У законодавчій та нормативно-правовій базі сучасності, яку становлять Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»), Закони України «Про освіту» (2017), «Про повну загальну середню освіту» (2020), Державний стандарт початкової освіти (2018) та інші значна увага приділяється формуванню ключових компетентностей молодших школярів, що зумовлено певною мірою переходом початкової школи на навчання за Концепцією «Нова українська школа» (2016). Так в Концепції Нової української школи наголошується на необхідності формування математичної компетентності [46], адже курс математики в початковій школі є основою для осмисленого засвоєння системи математичних знань, формування умінь і навичок у наступних класах і отримання математичної освіти в цілому. Це зумовлює актуальність впровадження комп’ютерних технологій, що дозволяє внести зміни в методологію, надає нові якості організації та здійсненню освітнього процесу в умовах НУШ. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | компетентність молодших школярів | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | початкові класи | en_US |
dc.subject | математична компетентність | en_US |
dc.subject | уроки математики | en_US |
dc.subject | комп’ютерні технології | en_US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | en_US |
dc.title.alternative | Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр» | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Магістерська Мілясевич 2023.pdf | ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | 2.64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.