Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3707
Назва: ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ = FORMATION OF THE PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ SPEECH CULTURE IN THE PROCESS OF LITERARY READING
Інші назви: Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр»
Автори: Радик, І. Л.
Radyk, I.L.
Ключові слова: мовленнєва культура учнів початкової школи
мовленнєва культура
початкова школа
початкова освіта
літературне читання
формування культури учнів
speech culture of the primary school students
school students
literary reading
formation of the primary school students‘ culture
school students‘ culture
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Радик І. Л. Формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. Л. Радик ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 98 с.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): У роботі розкриваються теоретичні та практичні питання формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання. Проаналізовано культуру спілкування молодших школярів, як інтегроване поняття, що включає соціально-моральні норми поведінки і культури мовлення. Структура культури мовленнєвого спілкування молодшого школяра складається з правильності мовлення, комунікативної доцільності та інших якостей мовлення (точності, виразності), що реалізуються в мовних і немовних засобах спілкування та формулах мовленнєвого етикету. Розкрито зміст поняття «формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання» як процесу набуття та закріплення необхідних знань, умінь і навичок правил культури спілкування, виражальних засобів мови та формул мовленнєвого етикету на уроках літературного читання. У магістерській роботі побудована модель, розроблена й апробована методика формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання, яка передбачала три етапи: когнітивно-репродуктивний, комунікативно-збагачувальний та комунікативно-творчий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3707
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Магістерська Радик І.Л. .pdfФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ952.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.