Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3707
Назва: | ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ = FORMATION OF THE PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ SPEECH CULTURE IN THE PROCESS OF LITERARY READING |
Інші назви: | Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр» |
Автори: | Радик, І. Л. Radyk, I.L. |
Ключові слова: | мовленнєва культура учнів початкової школи мовленнєва культура початкова школа початкова освіта літературне читання формування культури учнів speech culture of the primary school students school students literary reading formation of the primary school students‘ culture school students‘ culture |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Радик І. Л. Формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. Л. Радик ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 98 с. |
Серія/номер: | 013;Початкова освіта |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розкриваються теоретичні та практичні питання формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання. Проаналізовано культуру спілкування молодших школярів, як інтегроване поняття, що включає соціально-моральні норми поведінки і культури мовлення. Структура культури мовленнєвого спілкування молодшого школяра складається з правильності мовлення, комунікативної доцільності та інших якостей мовлення (точності, виразності), що реалізуються в мовних і немовних засобах спілкування та формулах мовленнєвого етикету. Розкрито зміст поняття «формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання» як процесу набуття та закріплення необхідних знань, умінь і навичок правил культури спілкування, виражальних засобів мови та формул мовленнєвого етикету на уроках літературного читання. У магістерській роботі побудована модель, розроблена й апробована методика формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання, яка передбачала три етапи: когнітивно-репродуктивний, комунікативно-збагачувальний та комунікативно-творчий. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3707 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Магістерська Радик І.Л. .pdf | ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ | 952.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.