Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3707
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Радик, І. Л. | - |
dc.contributor.author | Radyk, I.L. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-30T08:34:13Z | - |
dc.date.available | 2023-05-30T08:34:13Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Радик І. Л. Формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. Л. Радик ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 98 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3707 | - |
dc.description.abstract | У роботі розкриваються теоретичні та практичні питання формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання. Проаналізовано культуру спілкування молодших школярів, як інтегроване поняття, що включає соціально-моральні норми поведінки і культури мовлення. Структура культури мовленнєвого спілкування молодшого школяра складається з правильності мовлення, комунікативної доцільності та інших якостей мовлення (точності, виразності), що реалізуються в мовних і немовних засобах спілкування та формулах мовленнєвого етикету. Розкрито зміст поняття «формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання» як процесу набуття та закріплення необхідних знань, умінь і навичок правил культури спілкування, виражальних засобів мови та формул мовленнєвого етикету на уроках літературного читання. У магістерській роботі побудована модель, розроблена й апробована методика формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання, яка передбачала три етапи: когнітивно-репродуктивний, комунікативно-збагачувальний та комунікативно-творчий. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | мовленнєва культура учнів початкової школи | en_US |
dc.subject | мовленнєва культура | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | літературне читання | en_US |
dc.subject | формування культури учнів | en_US |
dc.subject | speech culture of the primary school students | en_US |
dc.subject | school students | en_US |
dc.subject | literary reading | en_US |
dc.subject | formation of the primary school students‘ culture | en_US |
dc.subject | school students‘ culture | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ = FORMATION OF THE PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ SPEECH CULTURE IN THE PROCESS OF LITERARY READING | en_US |
dc.title.alternative | Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр» | en_US |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Магістерська Радик І.Л. .pdf | ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ | 952.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.