Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадик, І. Л.-
dc.contributor.authorRadyk, I.L.-
dc.date.accessioned2023-05-30T08:34:13Z-
dc.date.available2023-05-30T08:34:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРадик І. Л. Формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. Л. Радик ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 98 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3707-
dc.description.abstractУ роботі розкриваються теоретичні та практичні питання формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання. Проаналізовано культуру спілкування молодших школярів, як інтегроване поняття, що включає соціально-моральні норми поведінки і культури мовлення. Структура культури мовленнєвого спілкування молодшого школяра складається з правильності мовлення, комунікативної доцільності та інших якостей мовлення (точності, виразності), що реалізуються в мовних і немовних засобах спілкування та формулах мовленнєвого етикету. Розкрито зміст поняття «формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання» як процесу набуття та закріплення необхідних знань, умінь і навичок правил культури спілкування, виражальних засобів мови та формул мовленнєвого етикету на уроках літературного читання. У магістерській роботі побудована модель, розроблена й апробована методика формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання, яка передбачала три етапи: когнітивно-репродуктивний, комунікативно-збагачувальний та комунікативно-творчий.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectмовленнєва культура учнів початкової школиen_US
dc.subjectмовленнєва культураen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectлітературне читанняen_US
dc.subjectформування культури учнівen_US
dc.subjectspeech culture of the primary school studentsen_US
dc.subjectschool studentsen_US
dc.subjectliterary readingen_US
dc.subjectformation of the primary school students‘ cultureen_US
dc.subjectschool students‘ cultureen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ = FORMATION OF THE PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ SPEECH CULTURE IN THE PROCESS OF LITERARY READINGen_US
dc.title.alternativeКвалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Магістерська Радик І.Л. .pdfФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ952.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.