Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3713
Назва: ОЦІНКА ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК, БРЕНДІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
Інші назви: ASSESSMENT TRADEMARK, BRAND IN A GLOBALIZED ECONOMY
Автори: Юскович-Жуковська, В. І.
Yuskovych Zhukovska, V. I.
Kohanevych, T. P.
Коханевич, Т. П.
Ключові слова: торговельна марка
бренд
оцінка торгівельної марки
вартість торговельної марки
a trademark
brand
brand valuation
brand value
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Юскович-Жуковська В. І. Оцінка торговельних марок, брендів в умовах глобалізації економіки / В. І. Юскович-Жуковська, Т. П. Коханевич // Сталий розвиток економіки. - 2016. - № 3 (36). - С. 61-68.
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції глобалізації економіки, лібералізації світових ринків наукомісткої продукції, капіталізації марочних портфелів, активізації конкуренції між товаровиробниками сприяють підвищенню вартості торговельних марок, брендів. Збільшені обсяги ліцензійної торгівлі, трансферу технологій, надання консалтингових, інжинірингових, франчайзингових послуг, купівлі-продажу торговельних марок, патентів, ноу-хау, комерційних таємниць формують глобальний ринок прав на об’єкти інтелектуальної власності. Вивчення досвіду провідних компаній з формування сильних конкурентоздатних на світових ринках торговельних марок, брендів та їх оцінки є актуальним для українських компаній в умовах інтеграції України в Європейське господарство. Глобалізація товарних ринків, загострення міжнародної конкуренції обумовлюють необхідність формування та розвиток глобальних торговельних марок та брендів. Оцінка торговельних марок, брендів і компаній дозволить стимулювати їх участь у світових процесах глобалізації, гідно представити свої товари як вітчизняному, так і закордонному споживачу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3713
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри інформаційних систем та обчислювальних методів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОЦІНКА ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК-61-68.pdfОЦІНКА ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК, БРЕНДІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ204.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.