Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3747
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНесен, Є. О.-
dc.date.accessioned2023-06-12T09:22:46Z-
dc.date.available2023-06-12T09:22:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНесен Є. О. Інструменти впливу smm на цільову авдиторію / Є. О. Несен // Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 29 верес. 2022 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 82-85.en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.5281/zenodo.8026276-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3747-
dc.description.abstractSocial Media Marketing (далі – SMM) – це спосіб просування бренду і продажів із використанням соціальних мереж. Наразі SMM – це повноцінний маркетинговий канал, який має свої підходи, специфіку та стратегію. За останні кілька років маркетинг у соціальних мережах (SMM) набрав популярності й став невід’ємною частиною майже в кожній компанії. Авдиторія зростає, а тому ресурсів для розвитку стає дедалі більше. На ринку праці все частіше можна побачити оголошення: «Шукаю SMM-спеціаліста», а платформи почали пропонувати курси й тренінги зі створення рекламних кампаній у соціальних медіа. (далі – SMM) – це спосіб просування бренду і продажів із використанням соціальних мереж. Наразі SMM – це повноцінний маркетинговий канал, який має свої підходи, специфіку та стратегію. За останні кілька років маркетинг у соціальних мережах (SMM) набрав популярності й став невід’ємною частиною майже в кожній компанії. Авдиторія зростає, а тому ресурсів для розвитку стає дедалі більше. На ринку праці все частіше можна побачити оголошення: «Шукаю SMM-спеціаліста», а платформи почали пропонувати курси й тренінги зі створення рекламних кампаній у соціальних медіа.en_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.relation.ispartofseries016;Журналістика-
dc.subjectSocial Media Marketingen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectмаркетинговий каналen_US
dc.subjectмаркетинг у соціальних мережахen_US
dc.subjectавдиторіяen_US
dc.subjectцільова авдиторіяen_US
dc.subjectпросування соціальних мережen_US
dc.subjectSMOen_US
dc.subjectтаргетована рекламаen_US
dc.subjectконтентen_US
dc.subjectспівпраця з блогерамиen_US
dc.subjectреклама в різних тематичних групахen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectакційні пропозиціїen_US
dc.subjectкругове просуваннчen_US
dc.subjectконкурсиen_US
dc.subjectхештегиen_US
dc.subjectпрямі трансляціїen_US
dc.subjectоптимізація сніппета сайтуen_US
dc.subjectінструменти SMM-просуванняen_US
dc.subjectкампанія в соціальних мережахen_US
dc.titleІНСТРУМЕНТИ ВПЛИВУ SMM НА ЦІЛЬОВУ АВДИТОРІЮen_US
dc.title.alternativeМатеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 29 вересня 2022 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua_soccom__2022-82-85.pdfІнструменти впливу smm на цільову авдиторію406.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.