Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3757
Назва: ПРОБЛЕМА РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ҐЕНДЕРУ ТА МОВНОГО СЕКСИЗМУ В СУЧАСНОМУ МЕДІА ДИСКУРСІ
Інші назви: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 29 вересня 2022 року)
Автори: Молоткіна, Ю. О.
Труфанова, В. О.
Ключові слова: ґендер
проблема репрезентації ґендеру
мовний сексизм
медіа дискурс
маскулінність
фемінінність
ґендерна ідентичність
дискримінація за статтю у мові
ґендерні стереотипи
природа ґендерної асиметрії
прихована дискримінація
ЗМІ
об’єктивація
фейсизм
мачизм
особливо рекламного медіапродукту
медіапродукт
рекламний медіапродукт
Дата публікації: 2022
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Молоткіна Ю. О. Проблема репрезентації ґендеру та мовного сексизму в сучасному медіа дискурсі / Ю. О. Молоткіна, В. О. Труфанова // Соціальні комунікації в Україні: проблемні питання та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 29 верес. 2022 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 47-50.
Серія/номер: 016;Журналістика
Короткий огляд (реферат): Поняття «ґендер» почало вживатися у соціально-гуманітарній галузі в другій половині ХХ ст. як похідне від поняття статі. Проте, ґендер є соціокультурною, а не біологічною категорією: індивід не отримує «ґендер» автоматично від народження, а набуває його у процесі соціальної адаптації. Згідно сучасних теорій ґендерних відносин, соціальні відмінності між чоловіками та жінками не мають біологічного походження, не є «одвічно даними», а лише набутими, приписаними індивідові суспільством». Окрім того, характер поняття «ґендер» є множинним і ситуативним. Уявлення про те, що означає бути жінкою чи чоловіком, змінюється залежно від історичного і соціально-культурного контексту. Поняття «ґендер» є нероздільним від таких понять як маскулінність і фемінінність (соціальні уявлення про те, що означає бути чоловіком або жінкою), які відображають ґендерну ідентичність. Зокрема, маскулінність у традиційній (патріархальній) парадигмі пов’язується із силою, владою, мужністю, витривалістю, аргесію, неемоційністю, орієнтацію на успіх. У той час як фемінність відображає протилежні до маскулінності риси: емоційність, чуйність, слабкість, залежність тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.5281/zenodo.8026276
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3757
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua_soccom__2022-47-50.pdfПроблема репрезентації ґендеру та мовного сексизму в сучасному медіа дискурсі395.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.