Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвдійчук, В. А.-
dc.date.accessioned2023-06-19T07:01:54Z-
dc.date.available2023-06-19T07:01:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОвдійчук В. А. Критерії, показники та рівні розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки / В. А. Овдійчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 155-158.en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.5281/zenodo.8032258-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-38-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3814-
dc.description.abstractДля побудови ефективної моделі розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки важливим є вимірювання прогресу такого розвитку, з'ясування динаміки змін у рівнях компонентів критичного мислення досліджуваної категорії майбутніх учителів загальної середньої освіти. Педагогічна діагностика має на меті вивчення за допомогою науково обґрунтованого інструментарію результативності процесу підготовки бакалаврів на підставі змін в рівнях розвитку критичного мислення.en_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»en_US
dc.subjectкритичного мисленняen_US
dc.subjectучителі інформатикиen_US
dc.subjectфахова підготовкаen_US
dc.subjectбакалаврen_US
dc.subjectкритерійen_US
dc.subjectпоказникen_US
dc.subjectкритичне мислення майбутніх учителів інформатикиen_US
dc.subjectкогнітивний критерійen_US
dc.subjectкреативно-діяльнісний критерійen_US
dc.subjectрефлексивно-оцінювальний критерійen_US
dc.subjectінноваційні педагогічні технологіїen_US
dc.titleКРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-155-158.pdfКритерії, показники та рівні розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки418.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.