Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3815| Title: | ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ЯК СКЛАДОВОЇ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ |
| Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) |
| Authors: | Нісаноглу, Н. Г. |
| Keywords: | виховання толерантності складова особистості здобувач вищої освіти етнокультурні стереотипи толерантні відносини толерантність створення толерантного суспільства уроки взаєморозуміння |
| Issue Date: | 2022 |
| Publisher: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» |
| Citation: | Нісаноглу Н. Г. Виховання толерантності як складової особистості здобувача вищої освіти / Н. Г. Нісаноглу // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 153-155. |
| Abstract: | Сучасне суспільство передбачає глобальне співіснування спільнот, які відрізняються за етнічним походженням, соціальним статусом, релігійною приналежністю. Мирна та гармонійна взаємодія представників співтовариств є можливою за умови подолання етнокультурних стереотипів, усвідомлення розбіжностей та встановлення толерантних відносин. |
| URI: | https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-37 https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3815 |
| Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-153-155.pdf | Виховання толерантності як складової особистості здобувача вищої освіти | 413.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.