Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3824
Title: | EXPERIENTIAL LEARNING AND SELF-DIRECTED LEARNING AS KEY PILLARS OF ENTREPRENEURIAL EDUCATION=НАВЧАННЯ НА ДОСВІДІ ТА САМОСТІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК КЛЮЧОВІ СТОПИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ОСВІТИ |
Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року) |
Authors: | Morris, T.H. Dr Preedy, S. Dr |
Keywords: | навчання самостійне навчання Experiential self-directed learning entrepreneurial education education освіта підприємницька освіта ELT SDLT |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres» |
Citation: | Morris T.H. Dr. Experiential learning and self-directed learning as key pillars of entrepreneurial education / T.H. Dr Morris, S. Dr Preedy // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 108-112. |
Abstract: | In this paper we will apply reflexive dialogical practice methodology in order to explore the place of Experiential Learning Theory (ELT) and Self-Directed Learning Theory (SDLT) in Entrepreneurial Education (EE). Specifically, this paper presents an intersection of expertise from both the entrepreneurship and education disciplines, in order to explore the challenges and opportunities of employing both ELT and SDLT in EE. |
URI: | https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258 https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-28 https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3824 |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-108-112.pdf | Experiential learning and self-directed learning as key pillars of entrepreneurial education | 290.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.