Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3827
Назва: ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ В ОСВІТІ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 10 листопада 2022 року)
Автори: Юскович-Жуковська, В. І.
Лотюк, Ю. Г.
Соловей, Л. Я.
Ключові слова: формування світового цифрового суспільства
цифрове суспільство
технології інтернет речей
освіта
здобувачі вищої освіти
інформаційно-комунікаційні технології
цифрові навички
освітній процес
екосистема IoT
концепція IoT
інструменти Інтернет речей
застосування ІоТ в освіті
Дата публікації: 2022
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Українсько-польське наукове видавництво «Liha-Pres»
Бібліографічний опис: Юскович-Жуковська В. І. Технології інтернет речей в освіті / В. І. Юскович-Жуковська, Ю. Г. Лотюк, Л. Я. Соловей // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (10 листоп. 2022 р., м. Рівне) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2022. – С. 99-101.
Короткий огляд (реферат): Формування світового цифрового суспільства обумовило, зокрема, розвиток новітніх технологій в освіті. Здобувачі вищої освіти набувають електронні знання та цифрові навички, що значно підвищує рівень їх самореалізації, як майбутніх спеціалістів. Фахівець цифрового суспільства – це не лише професіонал у своїй предметній галузі, а й користувач сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.5281/zenodo.8032258
https://doi.org/10.36059/978-966-397-278-7-25
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3827
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У XXI СТОЛІТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.uaвсе науки (79 тезисов)_2022__-99-101.pdfТехнології інтернет речей в освіті435.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.