Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3978| Title: | ДО ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ |
| Other Titles: | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 травня 2023 року |
| Authors: | Федько, В. В. Левдер, А. І. |
| Keywords: | інтерактивні методи навчання в школі принцип варіативності освіти творча активність школярів молодші школярі традиційний процес навчання інтерактивне навчання навчальний процес інтерактивні технології |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Федько В. В. До проблеми використання інтерактивних методів навчання в школі / В. В. Федько, А. І. Левдер // Актуальні питання історії України, всесвітньої історії та методик їх викладання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 19 трав. 2023 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2023. – С. 177-179. |
| Abstract: | Проголошений в освітньому просторі України принцип варіативності освіти дає змогу навчальний процес будувати на досконаліших стратегіях і технологіях, із застосуванням яких відбувається саморозвиток особистості, забезпечується успіх діяльності учителя. За нової парадигми освіти пріоритетним у педагогічному мисленні є новий підхід до ролі учня у навчальному процесі. Саме учень має стати центральною фігурою на уроці. Від творчої активності школярів, їхнього вміння доказово міркувати, обґрунтовувати свої думки, спілкуватися з однокласниками, з учителем залежить результативність уроку. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3978 |
| Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ, ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА МЕТОДИК ЇХ ВИКЛАДАННЯ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Zbirnuk_materialiv_konferencii_2023-177-179.pdf | До проблеми використання інтерактивних методів навчання в школі | 643.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.