Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3981| Title: | НАОЧНІСТЬ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ |
| Other Titles: | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 травня 2023 року |
| Authors: | Попфалуші, С. А. Левдер, А. І. |
| Keywords: | наочність навчальний процес ступінь пізнання принципи навчання наочний образ образи уяви |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Попфалуші С. А. Наочність як засіб активізації навчального процесу / С. А. Попфалуші, А. І. Левдер // Актуальні питання історії України, всесвітньої історії та методик їх викладання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 19 трав. 2023 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2023. – С. 166-170. |
| Abstract: | Наочним називається таке навчання, при якому уявлення та поняття формуються в учнів на основі безпосереднього сприйняття досліджуваних явищ або за допомогою їх зображень. Починаючи з ранньої стадії свідомості і до вищої, поняття і абстрактні положення осмислюються легше, якщо вони підкріплюються конкретними фактами і образами. Застосовуючи наочність, активізується вихідна ступінь пізнання. Тому потрібно розглянути вплив наочності на пізнання. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3981 |
| Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ, ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА МЕТОДИК ЇХ ВИКЛАДАННЯ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Zbirnuk_materialiv_konferencii_2023-166-170.pdf | Наочність як засіб активізації навчального процесу | 652.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.