Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3981
Назва: НАОЧНІСТЬ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Інші назви: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 травня 2023 року
Автори: Попфалуші, С. А.
Левдер, А. І.
Ключові слова: наочність
навчальний процес
ступінь пізнання
принципи навчання
наочний образ
образи уяви
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Попфалуші С. А. Наочність як засіб активізації навчального процесу / С. А. Попфалуші, А. І. Левдер // Актуальні питання історії України, всесвітньої історії та методик їх викладання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 19 трав. 2023 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2023. – С. 166-170.
Короткий огляд (реферат): Наочним називається таке навчання, при якому уявлення та поняття формуються в учнів на основі безпосереднього сприйняття досліджуваних явищ або за допомогою їх зображень. Починаючи з ранньої стадії свідомості і до вищої, поняття і абстрактні положення осмислюються легше, якщо вони підкріплюються конкретними фактами і образами. Застосовуючи наочність, активізується вихідна ступінь пізнання. Тому потрібно розглянути вплив наочності на пізнання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3981
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ, ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА МЕТОДИК ЇХ ВИКЛАДАННЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnuk_materialiv_konferencii_2023-166-170.pdfНаочність як засіб активізації навчального процесу652.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.