Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3985| Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ В ШКОЛІ |
| Інші назви: | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 травня 2023 року |
| Автори: | Левдер, В. І. Левдер, А. І. |
| Ключові слова: | оцінювання навчальних досягнень уроки історії оцінювання результатів навчання процес навчання пізнання рівень учнівської компетентності компетентність види оцінювання навчальних досягнень поточний контроль тематичне оцінювання знання вміння |
| Дата публікації: | 2023 |
| Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Бібліографічний опис: | Левдер В. І. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках історії в школі / В. І. Левдер, А. І. Левдер // Актуальні питання історії України, всесвітньої історії та методик їх викладання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 19 трав. 2023 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2023. – С. 155-158. |
| Короткий огляд (реферат): | Вивчення будь-якого шкільного предмета передбачає оцінювання результатів навчання, тобто використання тих чи інших методів і засобів для збирання і тлумачення фактів, що вказують на обсяг, якість та цінність навчальних досягнень учнів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3985 |
| Розташовується у зібраннях: | АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ, ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА МЕТОДИК ЇХ ВИКЛАДАННЯ |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Zbirnuk_materialiv_konferencii_2023-155-158.pdf | Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках історії в школі | 745.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.