Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3985
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ В ШКОЛІ
Інші назви: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 травня 2023 року
Автори: Левдер, В. І.
Левдер, А. І.
Ключові слова: оцінювання навчальних досягнень
уроки історії
оцінювання результатів навчання
процес навчання
пізнання
рівень учнівської компетентності
компетентність
види оцінювання навчальних досягнень
поточний контроль
тематичне оцінювання
знання
вміння
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Левдер В. І. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках історії в школі / В. І. Левдер, А. І. Левдер // Актуальні питання історії України, всесвітньої історії та методик їх викладання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 19 трав. 2023 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. – Рівне : МЕГУ, 2023. – С. 155-158.
Короткий огляд (реферат): Вивчення будь-якого шкільного предмета передбачає оцінювання результатів навчання, тобто використання тих чи інших методів і засобів для збирання і тлумачення фактів, що вказують на обсяг, якість та цінність навчальних досягнень учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3985
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ, ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА МЕТОДИК ЇХ ВИКЛАДАННЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnuk_materialiv_konferencii_2023-155-158.pdfОсобливості оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках історії в школі745.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.