Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4069
Назва: | РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У КОНТЕКСТІ СТРАТЕГІЧНИХ ДОКУМЕНТІВ РАДИ ЄВРОПИ |
Автори: | Кочмар, Д. А. Оніщук, І. І. Петрова, А. Тонконог, Н. І. Партико, Н. Ванівська, О. М. |
Ключові слова: | вища школа інтелектуальна та моральна основа професійна діяльність іншомовна компетентність іноземна мова європейські країни |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова |
Бібліографічний опис: | Розвиток іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті стратегічних документів Ради Європи / А. Д. Кочмар, Оніщук І. І., А. Петрова та ін. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. - Вип. 3(133). - С. 88-95. |
Короткий огляд (реферат): | Серед головних завдань вищої школи, визначених Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті названо такі: сформувати необхідну інтелектуальну та моральну основу, необхідну для майбутньої професійної діяльності у сферах освіти, науки, культури та сформувати якості, необхідні для подальшого професійного розвитку. До таких якостей віднесено: глобальне мислення; професійні цінності і норми моралі; культурна компетентність; функціональна грамотність та професійна універсальність; культура спілкування; здатність застосовувати знання в професійних ситуаціях; відповідальність, культура групової взаємодії, соціальна та професійна мобільність, здатність навчатися протягом життя, іншомовна та соціокультурна компетентність з іноземної мови у студентів гуманітарних спеціальностей. Нині іншомовна освіта в Україні реформується з урахуванням досягнень європейських країн відповідно до таких документів Ради Європи, як: «Білінгвальна освіта: основні стратегічні завдання», «Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання», «Європейський мовний портфель», «Приведення екзаменів з мови у відповідність до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти», «Стратегічна програма розвитку для мультилінгвальної Європи – 2020», «Рекомендації з плюралістичних підходів до мов і культур», вимоги до Євроіспитів тощо. Ідеї мовної політики Ради Європи знаходять все ширшу реалізацію в нашій державі: збільшується кількість мов, що вивчаються; зростає кількість осіб, які володіють принаймні однією іноземною мовою; в середніх навчальних закладах започатковано вивчення кількох іноземних мов; в університетах збільшується кількість академічних годин на вивчення іноземної мови; в деяких вищих закладах освіти іноземна мови вважається другою робочою мовою. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.3(133).18 https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4069 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
364-Текст статті-714-1-10-20210322.pdf | РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У КОНТЕКСТІ СТРАТЕГІЧНИХ ДОКУМЕНТІВ РАДИ ЄВРОПИ | 478.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.