Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4069
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКочмар, Д. А.-
dc.contributor.authorОніщук, І. І.-
dc.contributor.authorПетрова, А.-
dc.contributor.authorТонконог, Н. І.-
dc.contributor.authorПартико, Н.-
dc.contributor.authorВанівська, О. М.-
dc.date.accessioned2023-09-07T08:44:38Z-
dc.date.available2023-09-07T08:44:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРозвиток іншомовної освіти майбутніх педагогів у контексті стратегічних документів Ради Європи / А. Д. Кочмар, Оніщук І. І., А. Петрова та ін. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. - Вип. 3(133). - С. 88-95.en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.3(133).18-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4069-
dc.description.abstractСеред головних завдань вищої школи, визначених Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті названо такі: сформувати необхідну інтелектуальну та моральну основу, необхідну для майбутньої професійної діяльності у сферах освіти, науки, культури та сформувати якості, необхідні для подальшого професійного розвитку. До таких якостей віднесено: глобальне мислення; професійні цінності і норми моралі; культурна компетентність; функціональна грамотність та професійна універсальність; культура спілкування; здатність застосовувати знання в професійних ситуаціях; відповідальність, культура групової взаємодії, соціальна та професійна мобільність, здатність навчатися протягом життя, іншомовна та соціокультурна компетентність з іноземної мови у студентів гуманітарних спеціальностей. Нині іншомовна освіта в Україні реформується з урахуванням досягнень європейських країн відповідно до таких документів Ради Європи, як: «Білінгвальна освіта: основні стратегічні завдання», «Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання», «Європейський мовний портфель», «Приведення екзаменів з мови у відповідність до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти», «Стратегічна програма розвитку для мультилінгвальної Європи – 2020», «Рекомендації з плюралістичних підходів до мов і культур», вимоги до Євроіспитів тощо. Ідеї мовної політики Ради Європи знаходять все ширшу реалізацію в нашій державі: збільшується кількість мов, що вивчаються; зростає кількість осіб, які володіють принаймні однією іноземною мовою; в середніх навчальних закладах започатковано вивчення кількох іноземних мов; в університетах збільшується кількість академічних годин на вивчення іноземної мови; в деяких вищих закладах освіти іноземна мови вважається другою робочою мовою.en_US
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectвища школаen_US
dc.subjectінтелектуальна та моральна основаen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectіншомовна компетентністьen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectєвропейські країниen_US
dc.titleРОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У КОНТЕКСТІ СТРАТЕГІЧНИХ ДОКУМЕНТІВ РАДИ ЄВРОПИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
364-Текст статті-714-1-10-20210322.pdfРОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У КОНТЕКСТІ СТРАТЕГІЧНИХ ДОКУМЕНТІВ РАДИ ЄВРОПИ478.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.