Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4071
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKochmar, D. A.-
dc.contributor.authorBudz, I.-
dc.contributor.authorPochenyuk, Y.-
dc.contributor.authorКочмар, Д. А.-
dc.contributor.authorБудз, І.-
dc.contributor.authorПоченюк, Я.-
dc.date.accessioned2023-09-07T12:02:25Z-
dc.date.available2023-09-07T12:02:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКочмар Д. Лінгвокультурний аспект як чинник розвитку емоційного інтелекту при навчанні іноземної мови / Д. Кочмар, І. Будз, Я. Поченюк // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених / Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. Івана Франк, 2022. - Вип. 55. Т. 1. - С. 166-173.en_US
dc.identifier.urihttp://www.aphn-journal.in.ua/archive/55_2022/part_1/27.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4071-
dc.description.abstractАктуалізація теми обумовлена спрямуванням сучасних лінгвістів дослідити мову як засіб відображення національної ментальності, світосприйняття, культури. Сутністю лінгвокультурного аспекту як чинника розвитку емоційного інтелекту при навчанні іноземної мови є комплексний аналіз лінгвістичної складової поняття “емоція”, визначення внутрішньої організації емоційних концептів в іноземній мові. The relevance of the topic has caused a growing interest of the current linguistic science in the study of conceptual language phenomena, contributed to the identification and systematization of language representation meaning of emotion conceptsen_US
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаen_US
dc.subjectemotionen_US
dc.subjectintellecten_US
dc.subjectemotions in the learning processen_US
dc.subjectthinkingen_US
dc.subjectlinguoculturalismen_US
dc.subjectемоціяen_US
dc.subjectінтелектen_US
dc.subjectемоції у процесі навчанняen_US
dc.subjectмисленняen_US
dc.subjectлінгвокультурологіяen_US
dc.titleЛІНГВОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИen_US
dc.title.alternativeTHE LINGUISTIC AND CULTURAL ASPECT AS A FACTOR IN THE DEVELOPMENT OF EMOTIONALITY IN FOREIGN LANGUAGE TEACHINGen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022-27.pdfЛінгвокультурний аспект як чинник розвитку емоційного інтелекту при навчанні іноземної мови334.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.