Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4077
Назва: | TEACHER’S ROLE IN THE PROCESS OF IDENTIFICATION AND CLASSROOM APPROACH OF GIFTED AND TALENTED EDUCATION IN GREAT BRITAIN |
Інші назви: | РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ ІДЕНТИФІКАЦІЇ І КЛАСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБДАРОВАНИХ І ТАЛАНОВИТИХ ОСВІТА У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ |
Автори: | Будз, І. Ф. Budz, I. |
Ключові слова: | identification of gifted and talented education coordinator the identification of gifted and talented training of gifted and talented teachers gifted education differentiation ідентифікація обдарованих школярів ідентифікація талановитих школярів координатор з питань визначення обдарованих і талановитих учнів підготовка вчителя для обдарованих і талановитих освіта для обдарованих диференціація |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Рівне |
Бібліографічний опис: | Budz I. Teacher’s role in the process of identification and classroom approach of gifted and talented education in Great Britain / I. Budz // Інноватика у вихованні: зб. наук. праць. – Рівне : РДГУ, 2018. – Вип. 8. - С. 144–151. |
Короткий огляд (реферат): | The article traces the formation of the role of coordinator for the identification of gifted and talented pupils and teachers in the identification process of gifted and talented in Great Britain. The problem of the classroom approach of teaching gifted and talented and its implementation by the teacher is examined in the research. The analysis of the activities of educational institutions that provide teachers’ training at the regional and district levels has been carried out, the tasks on which they work have been determined, the ways of their implementation through the program and research activities have been presented. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4077 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи кафедри романо-германської філології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2018-alla_babiar,+Будз+І.+Ф..pdf | Teacher’s role in the process of identification and classroom approach of gifted and talented education in Great Britain | 304.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.