Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/407
Назва: НАВЧАЛЬНІ ІГРИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Автори: Рудик Наталія
Ключові слова: Навчальні ігри, активні форми, пріоритетні технології, творчі здібності.
Educational games, active forms, priority technologies, creative abilities.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 25-29.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено активні форми роботи на уроках англійської мови та аналіз шляхів їх використання у початкових класах, зокрема психолого-педагогічні умови навчання англійської мови молодших школярів. Обґрунтовано, що активні форми навчання є могутнім фактором психологічної адаптації дитини в новому мовному просторі, а також розкрита проблема організації процесу навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку за допомогою ігор. // In the article the active forms of teaching English are investigated, and the ways of using them in the primary classes are analyzed, particularly psychological-pedagogical circumstances in teaching English of the primary school children are considered. It is proved that the active forms of teaching are strong factor of psychological adaptation for a pupil in a new language area, the problem of organizing the process of teaching English to elementary school children through games, the conditions of their use in the formation of reading is disclosed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/407
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рудик.pdf638.42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.