Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/407
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудик Наталія-
dc.date.accessioned2018-04-24T11:34:43Z-
dc.date.available2018-04-24T11:34:43Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/407-
dc.description.abstractУ статті досліджено активні форми роботи на уроках англійської мови та аналіз шляхів їх використання у початкових класах, зокрема психолого-педагогічні умови навчання англійської мови молодших школярів. Обґрунтовано, що активні форми навчання є могутнім фактором психологічної адаптації дитини в новому мовному просторі, а також розкрита проблема організації процесу навчання англійської мови дітей молодшого шкільного віку за допомогою ігор. // In the article the active forms of teaching English are investigated, and the ways of using them in the primary classes are analyzed, particularly psychological-pedagogical circumstances in teaching English of the primary school children are considered. It is proved that the active forms of teaching are strong factor of psychological adaptation for a pupil in a new language area, the problem of organizing the process of teaching English to elementary school children through games, the conditions of their use in the formation of reading is disclosed.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 25-29.en_US
dc.subjectНавчальні ігри, активні форми, пріоритетні технології, творчі здібності.en_US
dc.subjectEducational games, active forms, priority technologies, creative abilities.en_US
dc.titleНАВЧАЛЬНІ ІГРИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рудик.pdf638.42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.