Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4080
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Будз, І. Ф. | - |
dc.contributor.author | Поченюк, Я. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-08T09:41:09Z | - |
dc.date.available | 2023-09-08T09:41:09Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Будз І.Ф. Комунікативний підхід у навчанні граматики англійської мови / ІФ. Ф. Будз, Я. В. Поченюк // Закарпатські філологічні студії. - 2023. - Вип. 27 Том 1. - С. 156-159. | en_US |
dc.identifier.uri | DOI: 10.32782/tps2663-4880/2022.27.1.26 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4080 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено обґрунтуванню застосування комунікативного підходу у навчанні граматики англійської мови. На думку авторів, на сучасному етапі розвитку суспільства питання інтегрованої освіти набуло особливої актуальності, зокрема у викладанні іноземних мов. Вимоги часу зумовлюють перехід від традиційних методів до інноваційних підходів у навчанні, які є більш ефективними у формуванні англомовної граматичної компетентності та сприяють мотивуванню сучасних здобувачів освіти до самостійної пізнавальної діяльності. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні необхідності застосування комунікативного підходу у навчанні граматики англійської мови. Об’єктом дослідження є граматика англійської мови, а предметом – комунікативний підхід під час її викладання. У статті наголошено, що основна увага має бути зосереджена на розвитку у здобувачів освіти здатності не тільки бути пасивними носіями мови, а й вміти застосовувати свої знання на практиці. Доведено, що оволодіння іноземною мовою – це набуття комунікативної компетенції. Автори статті наголошують, що процес набуття комунікативної компетенції включає в себе не лише оволодіння знаннями, навичками та вміннями з англійської мови, а й формування активної мотивації щодо вивчення мови. Зроблено спробу довести, що використання комунікативно спрямованого навчання граматики дозволяє здобувачам освіти досить швидко засвоювати нові для себе граматичні конструкції, не аналізуючи водночас граматичні правила, що зазвичай відбувається в разі застосування традиційних методів. Комунікативний підхід збагачує й доповнює навчальний матеріал з граматики, пожвавлює заняття і, як наслідок, підвищує вмотивованість здобувачів освіти до вивчення англійської мови. У статті схарактеризовано вимоги до навчання граматики англійської мови в аспекті комунікативного підходу. | en_US |
dc.publisher | Закарпатські філологічні студії | en_US |
dc.subject | граматика англійської мови | en_US |
dc.subject | комунікативний підхід | en_US |
dc.subject | мовленнєві вправи | en_US |
dc.subject | навчання іноземної мови | en_US |
dc.subject | традиційний метод навчання | en_US |
dc.title | КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ | en_US |
dc.title.alternative | COMMUNICATIVE APPROACH IN LEARNING ENGLISH GRAMMAR | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові роботи кафедри романо-германської філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2023.pdf | COMMUNICATIVE APPROACH IN LEARNING ENGLISH GRAMMAR | 363.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.