Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБудз, І. Ф.-
dc.contributor.authorПоченюк, Я. В.-
dc.date.accessioned2023-09-08T09:41:09Z-
dc.date.available2023-09-08T09:41:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБудз І.Ф. Комунікативний підхід у навчанні граматики англійської мови / ІФ. Ф. Будз, Я. В. Поченюк // Закарпатські філологічні студії. - 2023. - Вип. 27 Том 1. - С. 156-159.en_US
dc.identifier.uriDOI: 10.32782/tps2663-4880/2022.27.1.26-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4080-
dc.description.abstractСтаттю присвячено обґрунтуванню застосування комунікативного підходу у навчанні граматики англійської мови. На думку авторів, на сучасному етапі розвитку суспільства питання інтегрованої освіти набуло особливої актуальності, зокрема у викладанні іноземних мов. Вимоги часу зумовлюють перехід від традиційних методів до інноваційних підходів у навчанні, які є більш ефективними у формуванні англомовної граматичної компетентності та сприяють мотивуванню сучасних здобувачів освіти до самостійної пізнавальної діяльності. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні необхідності застосування комунікативного підходу у навчанні граматики англійської мови. Об’єктом дослідження є граматика англійської мови, а предметом – комунікативний підхід під час її викладання. У статті наголошено, що основна увага має бути зосереджена на розвитку у здобувачів освіти здатності не тільки бути пасивними носіями мови, а й вміти застосовувати свої знання на практиці. Доведено, що оволодіння іноземною мовою – це набуття комунікативної компетенції. Автори статті наголошують, що процес набуття комунікативної компетенції включає в себе не лише оволодіння знаннями, навичками та вміннями з англійської мови, а й формування активної мотивації щодо вивчення мови. Зроблено спробу довести, що використання комунікативно спрямованого навчання граматики дозволяє здобувачам освіти досить швидко засвоювати нові для себе граматичні конструкції, не аналізуючи водночас граматичні правила, що зазвичай відбувається в разі застосування традиційних методів. Комунікативний підхід збагачує й доповнює навчальний матеріал з граматики, пожвавлює заняття і, як наслідок, підвищує вмотивованість здобувачів освіти до вивчення англійської мови. У статті схарактеризовано вимоги до навчання граматики англійської мови в аспекті комунікативного підходу.en_US
dc.publisherЗакарпатські філологічні студіїen_US
dc.subjectграматика англійської мовиen_US
dc.subjectкомунікативний підхідen_US
dc.subjectмовленнєві вправиen_US
dc.subjectнавчання іноземної мовиen_US
dc.subjectтрадиційний метод навчанняen_US
dc.titleКОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИen_US
dc.title.alternativeCOMMUNICATIVE APPROACH IN LEARNING ENGLISH GRAMMARen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023.pdfCOMMUNICATIVE APPROACH IN LEARNING ENGLISH GRAMMAR363.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.