Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4084
Title: ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НУШ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року)
Authors: Повшик, Б, В.
Keywords: система освіти України
початкова школа
Я досліджую світ
молодші школярі
пізнавальна активність школярів
Нова українська школа
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Повшик Б. В. Використання проблемних ситуацій на уроках «Я досліджую світ» для формування пізнавальної активності молодших школярів в умовах реалізації концепції НУШ / Б. Вю Повшик // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 267-270.
Abstract: Перебудова системи освіти України передбачає подальше удосконалення навчального процесу в загальноосвітній, в тому числі в початковій школі ставить питання про удосконалення в першу чергу організаційних форм і методів навчання на уроках Я досліджую світ (далі ‒ ЯДС). У свою чергу методам навчання, від яких залежить немалий успіх роботи учителя і школи в цілому, присвячений не один десяток фундаментальних досліджень як в теорії педагогіки.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4084
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-267-270.pdfВикористання проблемних ситуацій на уроках «Я досліджую світ» для формування пізнавальної активності молодших школярів в умовах реалізації концепції НУШ399.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.