Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4085| Title: | ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ |
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) |
| Authors: | Пересоляк, Т. І. |
| Keywords: | початкова школа початкова освіта освітній процес пізнавальна діяльність молодші школярі дослідницький простір ігрові технології початкові класи ключові компетентності гра ігрові прийоми |
| Issue Date: | 2023 |
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Пересоляк Т. І. Ігрові технології як засіб формування ключових компетентностей учнів початкових класів в Новій українській школі / Т. І. Пересоляк // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 262-267. |
| Abstract: | Модернізація сучасної початкової освіти сьогодні в першу чергу пов’язана з впровадженням в освітній процес технологій, які розкривають особистісний потенціал молодших школярів, створюють умови активного включення учнів у самостійну пізнавальну діяльність, організовують дослідницький простір учнів молодшого шкільного віку, сприяють формуванню у них ключових компетентностей. Значну роль серед таких технологій грають ігрові технології. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4085 |
| Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-262-267.pdf | Ігрові технології як засіб формування ключових компетентностей учнів початкових класів в Новій українській школі | 411.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.