Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4091
Назва: | ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ВЗАЄМОДІЇ З ОДНОЛІТКАМИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ ДОДАТКОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПІДТРИМКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
Інші назви: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) |
Автори: | Тіт, В. О. |
Ключові слова: | початкова школа інклюзивний простір інклюзивний клас Нова українська школа молодші школярі діти з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Тіт В. О. Формування готовності дітей молодшого шкільного віку до взаємодії з однолітками, які потребують додаткової освітньої підтримки в умовах інклюзивного класу Нової української школи / В. О. Тіт // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 237-240. |
Короткий огляд (реферат): | Діти ‒ це наше життя, наше майбутнє. Діти ‒ це сонце, що дарує нам тепло та світло. Діти вчать нас любити. Всі діти особливі по-своєму. Кожна дитина, незалежно від її стану здоров'я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має бути забезпечена рівним доступом до освіти. Включаючи дитину з особливими освітніми процесами в освітній процес, потрібно першочергово сформувати готовність взаємодії в інших дітей. Так як на початку входження дитини з особливими освітніми потребами (далі ‒ ООП) в колектив можуть виникати проблеми з адаптацією і комунікацією дитини з іншими учнями. Важливу роль в налагодженні взаємодії між учнями відіграють вчителі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4091 |
Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-237-240.pdf | Формування готовності дітей молодшого шкільного віку до взаємодії з однолітками, які потребують додаткової освітньої підтримки в умовах інклюзивного класу Нової української школи | 504.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.