Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4091
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тіт, В. О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T11:50:34Z | - |
dc.date.available | 2023-09-11T11:50:34Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Тіт В. О. Формування готовності дітей молодшого шкільного віку до взаємодії з однолітками, які потребують додаткової освітньої підтримки в умовах інклюзивного класу Нової української школи / В. О. Тіт // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 237-240. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4091 | - |
dc.description.abstract | Діти ‒ це наше життя, наше майбутнє. Діти ‒ це сонце, що дарує нам тепло та світло. Діти вчать нас любити. Всі діти особливі по-своєму. Кожна дитина, незалежно від її стану здоров'я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має бути забезпечена рівним доступом до освіти. Включаючи дитину з особливими освітніми процесами в освітній процес, потрібно першочергово сформувати готовність взаємодії в інших дітей. Так як на початку входження дитини з особливими освітніми потребами (далі ‒ ООП) в колектив можуть виникати проблеми з адаптацією і комунікацією дитини з іншими учнями. Важливу роль в налагодженні взаємодії між учнями відіграють вчителі. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | інклюзивний простір | en_US |
dc.subject | інклюзивний клас | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ВЗАЄМОДІЇ З ОДНОЛІТКАМИ, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ ДОДАТКОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПІДТРИМКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-237-240.pdf | Формування готовності дітей молодшого шкільного віку до взаємодії з однолітками, які потребують додаткової освітньої підтримки в умовах інклюзивного класу Нової української школи | 504.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.