Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4094
Назва: ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ЯК ОДИН ІЗ ПРИНЦИПІВ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року)
Автори: Ксінчук, В. Ю.
Ключові слова: початкова школа
початкова освіта
молодші школярі
діти з особливими освітніми потребами
інклюзія
система освіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Ксінчук В. Ю. Особистісно орієнтований підхід як один із принципів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в початковій школі / В. Ю. Ксінчук // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 224-229.
Короткий огляд (реферат): Входження України в єдиний європейський простір зумовлюють ряд змін щодо організації навчання і виховання дітей з особливими потребами в початковій школі. Чимало дітей потребують до себе вкрай особливого підходу, а особливо спеціально створеного освітнього середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4094
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-224-229.pdfОсобистісно орієнтований підхід як один із принципів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в початковій школі414.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.