Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4100
Title: ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року)
Authors: Ткачук, У. В.
Keywords: освітній процес
мистецька освіта
початкова школа
Нова українська школа
інтегроване навчання
інтеграція
інтегрований урок
Державний стандарт початкової освіти
початкова освіта
образотворче мистецтво
музичне мистецтво
інтегрований підхід
сучасна система освіти
Я досліджую світ
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Ткачук У. В. Інтегрований підхід до вивчення мистецької освітньої галузі у Новій українській школі / У. В. Ткачук // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 202-206.
Abstract: Однією із особливостей сучасного інформаційного світу є процес входження людини у новий світ науки та культури. Стратегічними завданнями змісту освіти в Україні є побудова освітнього процесу таким чином, щоб реалізовувався інтегративний підхід, який базується на інтересах особистості, суспільства, держави та характеризується партнерською взаємодією між усіма учасниками освітнього процесу та поєднує усі структурні елементи, а саме: цілі, засоби та форми досягнення освітніх завдань.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4100
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-202-206.pdfІнтегрований підхід до вивчення мистецької освітньої галузі у Новій українській школі497.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.