Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4103
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року)
Автори: Попач, І. О.
Ключові слова: STEM-освіта
Нова українська школа
початкова школа
початкова освіта
STEM-навчання
інтегровані уроки
поліфункціональний урок
педагогічна технологія
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Попач І. О. Особливості впровадження Stem-освіти на уроках мистецтва в початковій школі / І. О. Попач // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 194-197.
Короткий огляд (реферат): На сьогодні ринок праці диктує нові умови, адже у світі сучасних технологій затребуваними стають нові професії, які вимагають навичок і умінь вирішувати задачі на межі різних дисциплін. В школі таких знань діти не здобували, адже освіта традиційно була репродуктивною, де вимагалося завчати факти і бути в змозі оперувати ними. Нині важливо аналізувати, поєднувати, критично оцінювати і застосовувати.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4103
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-194-197.pdfОсобливості впровадження Stem-освіти на уроках мистецтва в початковій школі399.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.