Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4104| Title: | ТЕХНОЛОГІЇ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | 
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) | 
| Authors: | Пап, Б. Ф. | 
| Keywords: | початкова школа освіта творча особистість образотворче мистецтво педагогічна технологія вальдорфська педагогіка дошкільна освіта художній образ  | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Citation: | Пап Б. Ф. Технології особистісно зорієнтованого підходу на уроках образотворчого мистецтва у початковій школі / Б. Ф. Пап // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 190-194. | 
| Abstract: | Одним із стратегічних завдань реформування освіти в Україні згідно з державною національною програмою «Освіта» є формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного і морального здоров’я. Роз’яснення цього завдання передбачає психолого-педагогічне обґрунтування змісту і методів навчально-виховного процесу з образотворчого мистецтва, спрямованого саме на всебічний розвиток особистості учнів початкової школи. | 
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4104 | 
| Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-189-194.pdf | Технології особистісно зорієнтованого підходу на уроках образотворчого мистецтва у початковій школі | 408.99 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.