Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4114
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, О. С.-
dc.date.accessioned2023-09-13T08:17:01Z-
dc.date.available2023-09-13T08:17:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІванова О. С. Формування конструктивного мислення на уроках «Дизайну і технології» / О. С. Іванова // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 151-152.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4114-
dc.description.abstractУ роботі зі учнями ми окреслюємо коло теоретичних знань, якими вони повинні володіти для розвитку елементів творчої уяви. Ця інформація включає знання про те, як забезпечити відповідність кольору та форми, форми та функції, матеріалу та форми, а також стильову гармонію: пропорції, асиметрію, симетрію, колірну гармонію та контраст.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectконструктивне мисленняen_US
dc.subjectуроки дизайну і технологіїen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectтворча діяльністьen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТИВНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ «ДИЗАЙНУ І ТЕХНОЛОГІЇ»en_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-151-152.pdfФормування конструктивного мислення на уроках «Дизайну і технології»386.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.