Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4115| Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ | 
| Інші назви: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) | 
| Автори: | Джигалюк, І. О. | 
| Ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами молодші школярі арт-терапевтичні технології арт-терапія початкова освіта початкова школа ізотерапія казкотерапія лялькотерапія пісочна терапія НУШ Нова українська школа мистецтво  | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Бібліографічний опис: | Джигалюк І. О. Особливості впровадження арт-терапевтичних технологій у роботі з дітьми з освітніми потребами молодшого шкільного віку / І. О. Джигалюк // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С.147-150. | 
| Короткий огляд (реферат): | Діти з особливими освітніми потребами молодшого шкільного віку - це діти віком від 6 до 10 років, які потребують спеціальних підходів до навчання та виховання через різноманітні порушення фізичного, психічного, емоційного та соціального розвитку. Серед найбільш поширених причин виникнення особливих освітніх потреб у дітей цього віку можна виділити: розумову відсталість, аутизм, дислексію, дисграфію, дискалькулію, гіпердефіцит уваги та активності, вади зору та слуху, порушення мовленнєвого розвитку, інші порушення поведінки та емоційного стану. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4115 | 
| Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-147-150.pdf | Особливості впровадження арт-терапевтичних технологій у роботі з дітьми з освітніми потребами молодшого шкільного віку | 396.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.