Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4119
Title: | ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ШЛЯХОМ УПРОВАДЖЕННЯ МЕДІА-ТЕХНОЛОГІЙ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) |
Authors: | Усач, Д. С. |
Keywords: | початкова школа початкова освіта інноваційні технології Нова українська школа Державний стандарт початкової загальної освіти математична компетентність математична діяльність логічна компетентність дослідницька компетентність методологічна компетентність медіа-технології цифрові медіа-технології Wordwall LearningApps інтерактивні уроки Smart-кейс Smart Cloud Smart Class віртуальні дошки уроки математики |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Усач Д. С. Формування математичної компетентності молодших школярів шляхом упровадження медіа-технологій / Д. С. Усач // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 138-143. |
Abstract: | Сучасні процеси технологізації та цифровізації українського суспільства зумовлюють виникнення нових перспектив у системі освіти, що вимагає модернізацію її змісту шляхом впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес учнів початкової школи. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4119 |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-138-143.pdf | Формування математичної компетентності молодших школярів шляхом упровадження медіа-технологій | 412.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.