Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4125| Title: | ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ | 
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) | 
| Authors: | Кочайдовська, О. Б. | 
| Keywords: | інтерактивні дошки початкова освіта молодші школярі початкова школа іноваційні технології навчання математики ігрові технології мультимедійні технології  | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Citation: | Кочайдовська О. Б. Використання інноваційних освітніх технологій при вивченні математичної освітньої галузі / О. Б. Кочайдовська // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 113-115. | 
| Abstract: | Математика завжди була однією з найважливіших наук для людства. Ця наука допомагає нам розуміти інший світ, знаходити рішення складних проблем та працювати з великою кількістю даних. Однак, навчитися математиці не завжди легко. Недарма учні часто вважають математику складною і нудною. Щоб зробити навчання математики цікавим та зрозумілим для учнів, використовують іноваційні технології навчання. | 
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4125 | 
| Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-113-115.pdf | Використання інноваційних освітніх технологій при вивченні математичної освітньої галузі | 408.37 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.