Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4128| Title: | РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ | 
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) | 
| Authors: | Шеляг, М. С. | 
| Keywords: | початкова школа творчі здібності молодші школярі урок української мови дитяча творчість творчість  | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Citation: | Шеляг М. С. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі розвивального навчання на уроках української мови / М. С. Шеляг // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 101-105. | 
| Abstract: | У наш час спостерігається зростання інтересу до процесу творчості. Проблема розвитку креативності та творчих здібностей учнів у різні періоди хвилювала не лише відомих педагогів, а й дослідників, мислителів, філософів та учених. Якщо говорити про дитячу творчість, то слід підкреслити, що учні, як правило, не створюють абсолютно нового, але створення та відкриття суб’єктивно нового для дітей вже є проявом творчості. Не працювати за шаблоном, не працювати за зразком – теж показник розвитку креативних здібностей. | 
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4128 | 
| Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-101-105.pdf | Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі розвивального навчання на уроках української мови | 403.29 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.