Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4129| Назва: | ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОГО ПОНЯТТЯ ПРО ЧАСТИНИ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР |
| Інші назви: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) |
| Автори: | Чурилович, М. А. |
| Ключові слова: | українська система освіти компетентності початкова школа початкова освіта Державний стандарт початкової загальної освіти початкові класи дидактичні ігри вивчення граматичних понять |
| Дата публікації: | 2023 |
| Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Бібліографічний опис: | Чурилович М. А. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі розвивального навчання на уроках української мови / М. А. Чурилович // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 97-100. |
| Короткий огляд (реферат): | Останнім часом українська система освіти розв’язує багато суспільних завдань, які зорієнтовані не на засвоєння здобувачами освіти суми знань, а на здобуття ключових компетентностей особистості, розвиток пізнавальних і творчих здібностей, що задекларовано у Державному стандарті початкової загальної освіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4129 |
| Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-97-100.pdf | Формування граматичного поняття про частини мови в початкових класах засобами дидактичних ігор | 398.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.