Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4129
Назва: ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОГО ПОНЯТТЯ ПРО ЧАСТИНИ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР
Інші назви: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року)
Автори: Чурилович, М. А.
Ключові слова: українська система освіти
компетентності
початкова школа
початкова освіта
Державний стандарт початкової загальної освіти
початкові класи
дидактичні ігри
вивчення граматичних понять
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Чурилович М. А. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі розвивального навчання на уроках української мови / М. А. Чурилович // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 97-100.
Короткий огляд (реферат): Останнім часом українська система освіти розв’язує багато суспільних завдань, які зорієнтовані не на засвоєння здобувачами освіти суми знань, а на здобуття ключових компетентностей особистості, розвиток пізнавальних і творчих здібностей, що задекларовано у Державному стандарті початкової загальної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4129
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-97-100.pdfФормування граматичного поняття про частини мови в початкових класах засобами дидактичних ігор398.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.