Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4130
Назва: | УПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Інші назви: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) |
Автори: | Хевук, Т. О. |
Ключові слова: | урок української мови початкова освіта молодші школярі Нова українська школа початкова школа проблемне навчання новаторські методи навчання вивчення мови пізнавальна діяльність |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Хевук Т. О. Упровадження технології проблемного навчання на уроках української мови в початковій школі / Т. О. Хевук // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 94-97. |
Короткий огляд (реферат): | Одним із найважливіших завдань сучасної освіти є її гуманізація, яка передбачає особливу увагу до всебічного розвитку особистості кожної дитини. Реалізація цього принципу вимагає зміни характеру навчання на основі особистісно-орієнтованого підходу при активізації пізнавальної діяльності учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4130 |
Розташовується у зібраннях: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-94-97.pdf | Упровадження технології проблемного навчання на уроках української мови в початковій школі | 398.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.