Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4137| Title: | ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | 
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) | 
| Authors: | Поліщук, С. А. | 
| Keywords: | використання наочності на роках урок української мови початкова школа початкова освіта початкові класи принципи візуалізації у вивченні мови демонстрація реалізація емоційних спостережень дітей Нова українська школа  | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Citation: | Поліщук С. А. Використання наочності на уроках української мови в початковій школі / С. А. Поліщук // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 73-76. | 
| Abstract: | Наочність у педагогіці залишається одним із найважливіших принципів навчання, який є основою для цілісного розвитку особистості. За словами К. Ушинського, уроки української мови мають проводитися в життєрадісній та оптимістичній атмосфері, що запобігає розумовій і фізичній перевтомі дитини, пригніченню та приниженню її особистості. Лише за умови, що навчальна діяльність характеризується позитивною мотивацією, у дітей вже у шестирічному віці формується велика мотивація до читання і письма. | 
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4137 | 
| Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-73-76.pdf | Використання наочності на уроках української мови в початковій школі | 412.2 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.