Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4154
Назва: STORYTELLING ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ (НА МАТЕРІАЛІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА)
Інші назви: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року)
Автори: Баланович, Ж. М.
Ключові слова: наративне мислення
початкова освіта
технології сторітелінгу
сторітелінг
лінгводидактика
НУШ
Нова українська школа
початкова школа
формування вмінь текстотворення
уроки української мови
storytelling
описова функція дієслова
педагогічна освіта
метод storytelling
лінгводидактична інновація
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Баланович Ж. М. Storytelling як засіб розвитку текстотворчих умінь учнів початкових класів (на матеріалі вивчення дієслова) / Ж. М. Баланович // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 15-18.
Короткий огляд (реферат): Одним з пріоритетних підходів у системі сучасної початкової освіти є компетентний. Його головною цільовою установкою є розвиток якостей особистості через особистісний досвід, застосовуючи наративне мислення. А це можливість для учня структурувати свій життєвий досвід, оцінюючи себе, інших людей і їхні вчинки, представляючи все у вигляді історій, виділяючи в навчанні особливі моменти, які мають для нього смисл. Саме наративне мислення лежить в основі технології сторітелінгу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4154
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-15-18.pdfStorytelling як засіб розвитку текстотворчих умінь учнів початкових класів (на матеріалі вивчення дієслова)402.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.