Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4154Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Баланович, Ж. М. | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-09-15T09:49:40Z | - | 
| dc.date.available | 2023-09-15T09:49:40Z | - | 
| dc.date.issued | 2023 | - | 
| dc.identifier.citation | Баланович Ж. М. Storytelling як засіб розвитку текстотворчих умінь учнів початкових класів (на матеріалі вивчення дієслова) / Ж. М. Баланович // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 15-18. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4154 | - | 
| dc.description.abstract | Одним з пріоритетних підходів у системі сучасної початкової освіти є компетентний. Його головною цільовою установкою є розвиток якостей особистості через особистісний досвід, застосовуючи наративне мислення. А це можливість для учня структурувати свій життєвий досвід, оцінюючи себе, інших людей і їхні вчинки, представляючи все у вигляді історій, виділяючи в навчанні особливі моменти, які мають для нього смисл. Саме наративне мислення лежить в основі технології сторітелінгу. | en_US | 
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US | 
| dc.subject | наративне мислення | en_US | 
| dc.subject | початкова освіта | en_US | 
| dc.subject | технології сторітелінгу | en_US | 
| dc.subject | сторітелінг | en_US | 
| dc.subject | лінгводидактика | en_US | 
| dc.subject | НУШ | en_US | 
| dc.subject | Нова українська школа | en_US | 
| dc.subject | початкова школа | en_US | 
| dc.subject | формування вмінь текстотворення | en_US | 
| dc.subject | уроки української мови | en_US | 
| dc.subject | storytelling | en_US | 
| dc.subject | описова функція дієслова | en_US | 
| dc.subject | педагогічна освіта | en_US | 
| dc.subject | метод storytelling | en_US | 
| dc.subject | лінгводидактична інновація | en_US | 
| dc.title | STORYTELLING ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ (НА МАТЕРІАЛІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА) | en_US | 
| dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-15-18.pdf | Storytelling як засіб розвитку текстотворчих умінь учнів початкових класів (на матеріалі вивчення дієслова) | 402.1 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.