Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4155| Title: | НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ | 
| Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) | 
| Authors: | Бабчанік, Д. С. | 
| Keywords: | національно-патріотичне виховання молодші школярі національні цінності європейські цінності початкова освіта початкова школа початкові класи художня література Концепція патріотичного виховання художній твір патріотична свідомість патріотизм Нова українська школа  | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | 
| Citation: | Бабчанік Д. С. Національно-патріотичне виховання молодших школярів засобами художньої літератури / Д. С. Бабчанік // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 12-15. | 
| Abstract: | У період війни, яку Російська Федерація розв'язала і веде проти України, виникає нагальна необхідність переосмислення зробленого і здійснення системних заходів, спрямованих на посилення національно-патріотичного виховання дітей та молоді – формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей. | 
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4155 | 
| Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-12-15.pdf | Національно-патріотичне виховання молодших школярів засобами художньої літератури | 408.54 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.