Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4156
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Адашинська, К. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-15T10:02:00Z | - |
dc.date.available | 2023-09-15T10:02:00Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Адашинська К. В. Особливості вивчення синтаксису та пунктуації на уроках української мови в початковій школі / К. В. Адашинська // Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 2-3 трав. 2023 р.). - Рівне : МЕГУ, 2023. - С. 8-11. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4156 | - |
dc.description.abstract | У сучасних умовах становлення України і створення Нової української школи важливе значення відводиться вивченню української мови, що має свою специфіку та забезпечує формування і розвиток таких ключових компетенцій, як: комунікативна, соціальна, загальнокультурна, уміння вчитися. Мета і завдання вивчення української мови, вивчені державними вимогами до рівня загально освітнього розвитку молодших школярів, полягає як в опануванні грамоти, тобто початкових умінь читати і писати, так й у мовленнєвому розвитку молодших школярів – умінні висловлюватися в усіх доступних формах, типах, стилях мовлення. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | уроки української мови | en_US |
dc.subject | комунікативна компетенція | en_US |
dc.subject | соціальна компетенція | en_US |
dc.subject | загальнокультурна компетенція | en_US |
dc.subject | вивчення української мови | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | мовленнєвий розвиток молодших школярів | en_US |
dc.subject | синтаксис | en_US |
dc.subject | пунктуація | en_US |
dc.subject | Державний стандарт початкової освіти | en_US |
dc.subject | початкові класи | en_US |
dc.subject | організація навчання | en_US |
dc.subject | вивчення словосполучення | en_US |
dc.subject | методика вивчення синтаксису | en_US |
dc.subject | навчання української мови | en_US |
dc.subject | українська пунктуація | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 2-3 травня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2023_7.05.2023-8-11.pdf | Особливості вивчення синтаксису та пунктуації на уроках української мови в початковій школі | 399.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.