Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/417
Title: | СТВОРЕННЯ САЙТУ «ВИХОВНА РОБОТА ФАКУЛЬТЕТУ КІБЕРНЕТИКИ МЕГУ ІМ. АКАД. С. ДЕМ’ЯНЧУКА» В СЕРЕДОВИЩІ CMS JOOMLA 2.5 |
Authors: | Довганич Андрій |
Keywords: | Сайт, структура сайту, зміст сайту, модулі сайту. Site, site structure, site content, modules. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 103-108. |
Abstract: | У статті досліджено особливості процесу проектування структури та змісту сайту виховної роботи факультету. Означено основні функції сайту: представницьку, освітню, виховну, інформаційну, комунікативну та рекламну. Встановлено, що сайт виховної роботи факультету має виконувати функції корпоративного. Вибрано та інтегровано у сайт такі необхідні модулі, насамперед, модуль авторизації та реєстрації, модуль пошуку по сайту, опитування, календар, 3D слайд-шоу, прогноз погоди, статистику сайту. // In the article the features of the design of the structure and content of the site about educational work of the faculty is learned. It is noted the main features of the site: representational, educational, educational, information, communication and advertising. It is established that the educational work of the faculty site has to serve as a corporate website. It is selected and integrated into the website the necessary modules, especially authorization and registration module, site search module, polls, calendar, 3D slideshows, weather forecast, we map site stat. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/417 |
ISBN: | 978-966-7359-75-1 |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2015. № 1 (3). |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Довганич.pdf | 603.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.