Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4174
Title: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБРАЗУ ЛЮДИНИ З ІНВАЛІДНІСТЮ У РЕКЛАМІ
Other Titles: Збірник студентських наукових праць
Authors: Савчук, Ю.
Keywords: образ людини з інвалідністю
комерційна реклама
соціальна реклама
соціальні групи
аудиторія
the image of a person with a disability
commercial advertising
social advertising
social groups
audience
Issue Date: 2020
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Савчук Ю. Особливості використання образу людини з інвалідністю у рекламі / Ю. Савчук // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14) . - С. 148-157.
Abstract: У статті проаналізовано рекламні кампанії світових брендів із використанням образу людини з інвалідністю. Визначено цілі, функції та завдання реклами. досліджено переваги та недоліки рекламних проектів-аналогів із використанням образу людини з інвалідністю, які стали конкуре-нтноспроможними на рекламному ринку. = The article analyzes the brands advertising campaign using the image of a person with disabilities. The goals, functions and tasks of advertising are defined. the advantages and disadvantages of advertising projects-analogues using the image of a person with a disability, which have become competitive in the advertising market, have been studied.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4174
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-148-157.pdfОсобливості використання образу людини з інвалідністю у рекламі994.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.