Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4175
Назва: РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ У СУЧАСНОМУ МЕДІАПРОСТОРІ
Інші назви: Збірник студентських наукових праць
Автори: Макалюк, О.
Полюхович, О.
Ключові слова: social advertising
regulation
formation of public opinion
social projects
change of behavioral
соціальна реклама
регулювання
формування громадської думки
соціальні проекти
зміна поведінкової моделі
Дата публікації: 2020
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Макалюк О. Роль соціальної реклами у сучасному медіапросторі / О. Макалюк, О. Полюхович // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14) . - С. 142-147.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано стан соціальної реклами в Україні та перспективи її розвитку. Розглянуто основні проблеми, що стосуються становлення соціальної реклами як самостійного елементу загальної соціальної політики держави. Визначено способи формування громадської думки. = The article analyzes the state of social advertising in Ukraine and the prospects for its development. The main problems concerning the formation of social advertising as an independent element of the general social policy of the state are considered. The ways of formation of public opinion are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4175
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-142-147.pdfРоль соціальної реклами у сучасному медіапросторі665.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.