Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакалюк, О.-
dc.contributor.authorПолюхович, О.-
dc.date.accessioned2023-09-19T12:01:31Z-
dc.date.available2023-09-19T12:01:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМакалюк О. Роль соціальної реклами у сучасному медіапросторі / О. Макалюк, О. Полюхович // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14) . - С. 142-147.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4175-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано стан соціальної реклами в Україні та перспективи її розвитку. Розглянуто основні проблеми, що стосуються становлення соціальної реклами як самостійного елементу загальної соціальної політики держави. Визначено способи формування громадської думки. = The article analyzes the state of social advertising in Ukraine and the prospects for its development. The main problems concerning the formation of social advertising as an independent element of the general social policy of the state are considered. The ways of formation of public opinion are determined.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectsocial advertisingen_US
dc.subjectregulationen_US
dc.subjectformation of public opinionen_US
dc.subjectsocial projectsen_US
dc.subjectchange of behavioralen_US
dc.subjectсоціальна рекламаen_US
dc.subjectрегулюванняen_US
dc.subjectформування громадської думкиen_US
dc.subjectсоціальні проектиen_US
dc.subjectзміна поведінкової моделіen_US
dc.titleРОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ У СУЧАСНОМУ МЕДІАПРОСТОРІen_US
dc.title.alternativeЗбірник студентських наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-142-147.pdfРоль соціальної реклами у сучасному медіапросторі665.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.