Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4179
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штиба, І. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-19T12:27:01Z | - |
dc.date.available | 2023-09-19T12:27:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Штиба І. Г. Педагогічна діяльність як об’єкт діагностики / І. Г. Штиба // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14) . - С. 118-124. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4179 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність педагогічної діагностики як системи методів і засобів вивчення професійного рівня вчителя. Проаналізовано сутність понять «педагогічна діагностика», «діагностична діяльність» як сучасних наукових феноменів. Виокремлено та обґрунтовано основні завдання педагогічної діагностики. Проаналізовано основні підходи до діагностування освітнього процесу, які є детермінантами створення різних структур діяльності вчителя. Розкрито аспекти педагогічної діяльності (управлінська, педагогічна, психологічна). Охарактеризовано педагогічну діяльність як систему управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів. Проаналізовано підходи до структурування діяльності вчителя. = The article reveals the essence of pedagogical diagnostics as a system of methods and means for studying the professional level of a teacher. The essence of the concepts «pedagogical diagnostics», «diagnostic activity» as modern scientific phenomena is analyzed. The main tasks of pedagogical diagnostics are identified and substantiated. The main approaches to diagnosing the educa-tional process, which are the determinants of the creation of various structures of the teacher's activity, are analyzed. The aspects of pedagogical activity (managerial, pedagogical, psychological) are revealed. The pedagogical activity is chara-cterized as a control system of the educational and cognitive activity of students. The approaches to structuring the teacher's activity are analyzed. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | діагностика | en_US |
dc.subject | учителі | en_US |
dc.subject | учні | en_US |
dc.subject | аспекти педагогічної діяльності | en_US |
dc.subject | pedagogical activity | en_US |
dc.subject | diagnostics | en_US |
dc.subject | teachers | en_US |
dc.subject | students | en_US |
dc.subject | aspects of pedagogical activity | en_US |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОБ’ЄКТ ДІАГНОСТИКИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник студентських наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-118-124.pdf | Педагогічна діяльність як об’єкт діагностики | 667.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.