Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4180
Title: | ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА |
Other Titles: | Збірник студентських наукових праць |
Authors: | Цьока, М. М. |
Keywords: | junior schoolchildren primary school natural sciences game technologies statement experiment молодші школярі початкова школа природознавство ігрові технології констатувальний експеримент |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Цьока М. М. Педагогічний аналіз стану використання ігрових технологій на уроках природознавства / М. М. Цьока // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14) . - С. 104-117. |
Abstract: | У статті розкрито актуальність проблеми впровадження ігрових технологій на уроках природознавства у початковій школі. Обґрунтовано роль активної художньої діяльності і творчого самовираженню учнів у сфері мистецтва у змісті дисциплін, що реалізують освітню галузь «Мистецтво». Проаналізовано використання ігрових технологій в історичній ретроспективі. Охарактеризовано гру як одну з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини. Здійснено педагогічний аналіз стану використання ігрових технологій педагогами початкової школи на уроках природознавства: описано результати інтерв’ювання педагогів, опитування учнів на предмет їх зацікавленості уроками природознавства; проаналізовано результати навчальних досягнень учнів в результаті виконання самостійної роботи. = The article reveals the urgency of the problem of introducing game technologies in science lessons in primary school. The role of active artistic activity and creative self-expression of students in the field of art in the content of disciplines that implement the educational field «Art» is substantiated. The use of game technologies in historical retrospect is analyzed. Game is described as one of the most important areas in a child's life. A pedagogical analysis of the state of use of game technologies by primary school teachers in science lessons is carried out: the results of interviewing teachers, interviewing students for their interest in science lessons are described; the results of students' academic achievements as a result of independent work are analyzed. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4180 |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-104-117.pdf | Педагогічний аналіз стану використання ігрових технологій на уроках природознавства | 784.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.