Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4180
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦьока, М. М.-
dc.date.accessioned2023-09-19T12:30:45Z-
dc.date.available2023-09-19T12:30:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЦьока М. М. Педагогічний аналіз стану використання ігрових технологій на уроках природознавства / М. М. Цьока // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14) . - С. 104-117.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4180-
dc.description.abstractУ статті розкрито актуальність проблеми впровадження ігрових технологій на уроках природознавства у початковій школі. Обґрунтовано роль активної художньої діяльності і творчого самовираженню учнів у сфері мистецтва у змісті дисциплін, що реалізують освітню галузь «Мистецтво». Проаналізовано використання ігрових технологій в історичній ретроспективі. Охарактеризовано гру як одну з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини. Здійснено педагогічний аналіз стану використання ігрових технологій педагогами початкової школи на уроках природознавства: описано результати інтерв’ювання педагогів, опитування учнів на предмет їх зацікавленості уроками природознавства; проаналізовано результати навчальних досягнень учнів в результаті виконання самостійної роботи. = The article reveals the urgency of the problem of introducing game technologies in science lessons in primary school. The role of active artistic activity and creative self-expression of students in the field of art in the content of disciplines that implement the educational field «Art» is substantiated. The use of game technologies in historical retrospect is analyzed. Game is described as one of the most important areas in a child's life. A pedagogical analysis of the state of use of game technologies by primary school teachers in science lessons is carried out: the results of interviewing teachers, interviewing students for their interest in science lessons are described; the results of students' academic achievements as a result of independent work are analyzed.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectjunior schoolchildrenen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectnatural sciencesen_US
dc.subjectgame technologiesen_US
dc.subjectstatement experimenten_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectприродознавствоen_US
dc.subjectігрові технологіїen_US
dc.subjectконстатувальний експериментen_US
dc.titleПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВАen_US
dc.title.alternativeЗбірник студентських наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип. 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК 14 РЕД 2021-104-117.pdfПедагогічний аналіз стану використання ігрових технологій на уроках природознавства784.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.